.

Primer Top 10 de la temporada per al pilot Páginas Amarillas Aspar Héctor Barberá



El valencià ha escalat des de la quinzena a l'octava posició, finalisant com millor rookie en Le Mans.

De nou, la categoria reina ha segut testimoni d'excepció d'un triplete històric de podis espanyols en Le Mans, circuit que ya va viure un hito semblant en 2003. Darrere del bocinazo d'eixida, la primera fila de la graella -Rossi, Lorenzo i Pedrosa- s'ha mantingut inamovible durant diverses voltes, en les que la terna de cap ha aprofitat per a obrir buit. En l'equador de la ronda gala, Lorenzo ha llançat un demarraje contundent, i s'ha escapat en solitari, per a fer realitat el triplete dels nostres. Àrdua i bonica ha segut també la batalla a cua de gran grup, entre els novells de la categoria reina.

Lluita que esta vegada ha guanyat Héctor Barberá. El pilot Páginas Amarillas Aspar partia penúltim, pero ha mostrat la seua cara més diligent i atrevida este migdia en Le Mans. Darrere d'una eixida discreta, el valencià ha començat la seua ascensió particular, i en mitat de la prova rodava desé. Un lance en la carrera en Aoyama li ha obligat a marcar-se un recte i perdre posicions novament, pero Héctor tenia clar que hui era el seu dia. Així que ha tornat a la càrrega, guanyant novament diverses posicions, i conseguint un meritori octau lloc. Així mateix, el seu Ducati ha segut la segona de la fàbrica bolonesa a creuar la llínea de meta, i el pilot Pàgines Grogues Aspar ha tingut el privilegi de passar la bandera de quadros com a millor novell de la categoria.

8º Héctor Barberá: 'Estic molt content, i pense que l'entrenament posterior al Gran Premi d'Espanya va ser molt important, perqué trobem reglages diferents, que ens n'han anat molt bé. L'equip ha treballat francament bé, i a pesar que he perdut llaugerament el rumbo durant el fi de semana, m'han preparat una moto molt consistent per a la carrera. Eixia des de la penúltima posició, ahir vaig pensar que només me podia avançar un pilot, així que l'única cosa que me quedava era millorar. He eixit en eixa idea en ment, l'objectiu era disfrutar de la carrera, ya que encara no ho havia conseguit. A l'inici m'ha adonat que les corbes a esquerres em costaven un poc, perqué el neumàtic no agarrava suficient temperatura. A poc a poc he començat a prendre confiança, i quan estava rodant ràpit he tingut un toc en Aoyama, i he perdut diverses posicions. Després he tornat a remontar, i he conseguit creuar la meta octau. Estic molt satisfet, perqué he agarrat confiança en el tren davanter. En les dos primeres carreres em van traïcionar les ganes de fer-ho bé, l'objectiu per a esta era no perdre el grup que tenia davant i ho he conseguit, així que estic molt feliç.'

Font: HectorBarbera.com

0 comentarios:

Publicar un comentario

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More