Tornen a rugir els motors en l'International GT Open, en vespres del començament de la quinta edició del certamen, que arranca el 17-18 d'abril en el Circuit Ricardo Tormo de la Comunitat Valenciana en Cheste. Darrere d'un hivern llarc i dur, torna l'emoció dels GT i tot està preparat per a una nova temporada, que es presenta baix els millors auspicis. La prova conjunta del GT Open i del Campeonat d'Espanya de GT que obrirà la temporada d'abdós sèries conta en almenys 51 inscrits (31 en l'Open i 20 en el nacional).
- 51 vehículs en la carrera d'obertura conjunta del GT Open i del Cto d'Espanya
- El nou Aston Martin Vantage se suma al dolc Ferrari-Porsche en superGT
- Ferrari, Porsche, Aston Martin, Audi i Ford a pel títul en GTS
- Álvaro Barba, Lucas Guerrer i Miguel A. De Castro, màxims representants espanyols en el GT Open 2010
Jesús Parella, President de GT Sport, comenta: “Estem encantats en la magnífica inscripció de Valéncia, inclús més si tenim en conte que el context econòmic general continua sent difícil en tot Europa i en tots els sectors. El panorama de les carreres de GT s'està definint cada vegada més i el GT Open s'està refermant any rere any com la millor opció esprint per als GT2 i els GT3 a nivell europeu. Continuarem caminant nostre camí i treballant de valent per a oferir als nostres participants la millor rendibilitat per a la seua inversió”.
Els principis bàsics de l'International GT Open, per descontat, no canviaran en 2010: el reglament tècnic seguix invariat, així com les dos categories, Súper GT (GT2) i GTS (GT3), el format dels acontenyiments (una carrera de 70 minuts el dissabte i una de 50' el dumenge) i el sistema d'handicap en temps (basat en un handicap de 15, 10 i 5 segons per als tres primers classificats de cada carrera). El control dels costs, l'oferta d'una cobertura de televisió de primera calitat i un ambient deportiu i agradable en el paddock són atres dels puntals del GT Open.
Els principis bàsics de l'International GT Open, per descontat, no canviaran en 2010: el reglament tècnic seguix invariat, així com les dos categories, Súper GT (GT2) i GTS (GT3), el format dels acontenyiments (una carrera de 70 minuts el dissabte i una de 50' el dumenge) i el sistema d'handicap en temps (basat en un handicap de 15, 10 i 5 segons per als tres primers classificats de cada carrera). El control dels costs, l'oferta d'una cobertura de televisió de primera calitat i un ambient deportiu i agradable en el paddock són atres dels puntals del GT Open.
GTSport.es
0 comentarios:
Publicar un comentario