.

Els Infiniti Dièsel, en Valéncia



Infiniti, la marca japonesa d'automòvils de luxe ha presentat les seues noves creacions: el FX30d i l'EX30d. La cita va tindre lloc durant el Trofeu S.M. La reina de vela, acontenyiment en què Infiniti ha participat com a vehícul oficial de la XII edició.

L'acte va estar presidit per Javier Arias, director de comunicació d'Infiniti Espanya i Portugal qui va destacar dels dos coches presentats que “abdós oferixen els avantages d'un motor dièsel i les prestacions pròpies d'un autèntic deportiu”. A la presentació van acodir clients de la casa, membres de la directiva del Real Club Nàutic de València així com numerosos regatistes.



El FX30d és el primer dièsel d'Infiniti i consolida tot allò que representa la marca de luxe japonesa. En un refinament excepcional, un so i una resposta propis d'un motor de gasolina deportiu.

L'Infiniti FX, un dels crossover de grans mides de comportament i d'aspecte més deportiu del mercat, està ara disponible en un nou i dinàmic motor davall el seu capó davanter; un dièsel. Junt en el nou motor, està també disponible una nova tecnologia de seguritat; els sistemes d'Advertència de Colisió Frontal (Forward Collision Warning) i de Prevenció de Canvi de Carril (Lane Departure Prevention).

El FX30d està disponible tant en la luxosa versió GT com en la més deportiva, la S. L'arribada del dièsel comporta, ademés, la d'un nou acabat llímit de gama baix la denominació Premium en tots els equipaments disponibles en la gama FX inclosos com a dotació de série, incloent la nova i sofisticada tecnologia que ajuda a evitar possibles colisions i que, per primera vegada, està disponible en un Infiniti per al mercat europeu.

Les credencials deportives del FX es posen de manifest en la versió FX30dS que aposta fermament per seduir al conductor. El S dièsel incorpora llandes d'aliage de 21 polzades, seients i suspensió deportius i el sistema de Direcció Posterior Activa (Reara Active Steering-RAS) que per primera vegada està disponible en una versió del FX que no siga el V8 de gasolina.

En 175 kW (238 CV), el motor oferix la sifra de potència més alta del mercat per a motors turbodièsel de sis cilindres en V en un únic turbocompressor. Este últim està montat dins de la V que oferix un inusual àngul de 65é que millora tant el seu equilibri de funcionament com la seua compacitat.

L'EX30d és el segon crossover dièsel d'Infiniti, en la potència suficient per a enfrontar-se a qualsevol rival del seu segment, eleva el llistó del refinament dels motors dièsel i de la seguritat alhora que conseguix les millors prestacions mediambientals d'un vehícul Infiniti fins a la data.

A pesar que el seu motor oferix un par més elevat inclús que el del V8 de gasolina i que, en conseqüència, disfruta d'unes impressionants prestacions en carretera, l'EX30d té una autonomia superior i emet menys CO2 que la versió de gasolina, tot això sense renunciar al disseny de coupé deportiu i a la més pura atracció cap al conductor que sempre ha fet gala l'EX30d.



En esta XII. Infiniti, la marca japonesa d'automòvils de luxe ha participat com a coche oficial, oferint una flota de vehículs com a mijà de transport de tots els regatistes, equip directiu i invitats de la firma. Com a mostra del seu soport al deport aquàtic, Infiniti ha volgut presentar en esta edició les dos noves creacions de la casa: el FX30d i l'EX30d.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More