.

Aterrage en Mugello per a l'equip de l'Aeroport de Castelló



Divendres, 4 de Juny 2010. Després de l'arribada de l'equip castellonenc al Circuit de Mugello s'han preparat moltes tasques per a este fi de semana sobretot a nivell particular de la categoria de Moto 2, tasques relacionades en l'evolució de la seua moto. Durant el dia de hui les condicions en pista han segut excelents quant a temperatura. El que els ha permés a tots els pilots poder rodar a un ritme prou alt per a ser la primera vegada en esta pista de les Moto 2.

26. ADRIAN MARTIN 19é(2'02''544). Per al pilot valencià un aprovat per al seu primer dia en Mugello en tota la seua història. Adrian Martin després de rodar per primera vegada en el circuit italià, es va posar a treballar per a estudiar-se la pista i la traçada en la RSA, la qual cosa es veu que li ha segut de gran ajuda perqué hui a conseguit rodar; a pesar de ser el seu primer dia, a tan només 0'3.171 del primer pilot. Açò significa que des de Qatar a conseguit donar un pas, ya que va començar quedant a 0'4.000 del primer.

A pesar de la millora el pilot valencià assegura que inclús pot donar més de
sí en este circuit, pero reconeix que “els clots que té la pista no me donen
massa confiança a l'hora d'obrir gas, pero estan per a tots i si ells poden accelerar abans yo també podré” . “El meu objectiu per a esta carrera és poder
quedar almenys entre els 15 primers i a poder ser entre els 10 primers: m'agradaria”.

6. ALEX DEBON 20é(1'57''824). En este primer dia tot l'equip tècnic del pilot castellonenc ha decidit utilisar el temps en els entrenaments per a treballar en el seu proyecte d'evolució.

En gran part de l'entrenament el pilot Alex Debon, a pesar d'estar provant material nou, permaneix entre el top ten, octau exactament; pero ya al final del temps lliure ha perdut algunes posicions. Confesaba a l'equip darrere de la bandera a quadros “hem utilisat els entrenaments per a provar material nou i pense que ha segut molt útil, a pesar del mal resultat, pero és necessari que provem coses perqué no vullc que mos quedem de braços creuats en l'evolució d'esta moto. Crec que inclús podem donar més de si ella i yo ”. Mos confessava també el pilot “Durant el dia d'ahir tinguerem reunions per a marcar unes pautes d'entrenaments i les hem complit estrictament, hem provat i hem tret conclusions, la qual cosa mos permet descartar coses i centrarmos més inclús si és possible en la direcció que mos hem marcat. Demà canviarem i farem un pas arrere a vore si així la moto em permet divertir-me i rodar com ho he estat fent fins ara.”

0 comentarios:

Publicar un comentario

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More